+38(050)380-83-16 Telegram, Viber automasterskay@gmail.com

ІСТОРІЇ З ЖИТТЯ.

До нас, в Автомайстерню Сітроен-Пежо, приїхав Клієнт на автомобілі, який вимагав заміни радіатора кондиціонера (конденсатора кліматичної установки).

Автомайстерня. СТО. Послуги.

На момент написання статті (2019 рік), наше СТО має досвід ремонту та технічного обслуговування автомобілів Пежо, Сітроен понад 25 років. У нашій Автомайстерні є автомобілі з пробігом як 16000км, так і більше 300000км, причому останні 250000км вони обслуговуються у нас.

Ми займаємося ремонтом та технічним обслуговуванням автомобілів з Бензиновими та Дизельними двигунами. Заміна повних наборів ГРМ. Проводимо заміну зчеплення. Ремонт КПП Механіка, Робот. Комп’ютерна адаптація. Робимо комп’ютерну діагностику та ремонт електричних компонентів автомобіля. Ремонтуємо підвіску, ходову, рульову, трансмісію, систему упорскування. Обслуговуємо гальмівну систему та систему охолодження.

Здається, немає нічого складного.

За VIN – кодом виписав код деталі, підібрав аналоги, замовив, отримав, поставив, передав машину задоволеному Автовласнику. Ділов, здавалося б, на пару-трійку годин…

Вартість деталей та робіт із заміни, приблизно 110$. Підбір радіатора привів до двох оригінальних кодів, які замінюють старий на новий. У питанні підбору запчастин є своє «підводне каміння»!

Ми керуємося правилом, спочатку пропонуємо клієнту встановити оригінальну запчастину, потім запчастину конвеєрного постачальника, потім запчастину перевіреного нами, за роки роботи, постачальника, і в останню чергу те, що є на ринку.

А фактично, це виявилися, два різні радіатори, із різними «кінцевиками»!

Тобто, банально встановити один, замість іншого – Не можна! Довелося йти далі, замінити патрубок від компресора кондиціонера до радіатора.

Перший номер цієї деталі пізніше змінився на другий, а потім і на третій!

Ситуація, для автомобілів групи PSA, Сітроен, Пежо, звична, яка за досвідом роботи, не повинна була викликати скрути, обернулася ось чим (на фото нижче).

Самі розумієте, поставити одну трубку, замість іншої, неможливо. Наступним етапом прозріння стала трубка від радіатора до осушувача. За роки життя моделі, вона теж таки зазнала змін (на фото нижче). Була такою

А стала

Тобто. поставити трубку, під новим номером, замість старої, не вдасться.

А далі йде черга заміни:

– осушувача (бо старий від нового принципово відрізняється);

– трубок до салону (вартістю більше 100 $).

Тобто, змінюючи радіатор вартістю 90$, Вам необхідно замінити, змінені виробником деталі, приблизно ще на 200$. Думаю, нікого це не влаштує!

Рішення нами було знайдено… Проблему вирішили. За суму в рази меншу, ніж 300$.

В даному випадку, виробник автомобіля, даючи ліцензії, на виробництво своїх авто іншим країнам, не подбав про інтегрування кодів запчастин до загальної системи їх підбору. Як результат, підбір деталей для машин, зроблених не у Франції, пов’язаний з труднощами, а найчастіше, ПРАВИЛЬНО/КОРЕКТНО, не можливий!

Нам дуже шкода, що платити, за це доводиться Автовласнику.

З наближенням Зими актуальним постає питання, «а чи добре гріє в машині грубка»? Намагайтеся згадати як гріла піч минулого року? Чи не було запотівання лобового скла вранці? Чи не з’явився сторонній солодкуватий запах у салоні? Чи немає в салоні на підлозі вологи?

Роблячи висновок з вищеописаного та продемонстрованого ми, рекомендуємо:

– проводити регулярне технічне обслуговування різних систем Вашого авто на спеціалізованій СТО;

– при проведенні ТО використовувати технічні рідини та матеріали, що рекомендуються заводом – виробником Вашого автомобіля;

– дотримуватися регламенту заміни технічних рідин, особливо при експлуатації авто в міському циклі (часті зміни циклів нагрівання-охолодження в роботі двигуна машини).

Приїжджайте на диагностику систем вашого авто. Вартість діагностики від 8$*. Запис за телефоном: (050)380-83-16, або пишіть в Viber та Telegram.

Ваша Затишна Майстерня.

*-ціни указані в доларах сша, оплата проводиться виключно в національній валюті України, по поточному курсу.