+38(050)380-83-16 Telegram, Viber automasterskay@gmail.com

Нові звуки в роботі машини… Нові відчуття при перемиканні передач… Нові звуки при перемиканні передач… Нові звуки при вичавлені педалі зчеплення… Зникла жвавість при розгоні… Обороти двигуна зростають, а швидкісті немає… Вже не всіх можна обставити на світлофорі…

Причиною перерахованого вище може бути Передсмертний стан Зчеплення. На щастя, на відміну від нашого організму, орган руху машини можна демонтувати і встановити новий.

Цей захід необхідно періодично проводити, як будь-яке планове/регламентне технічне обслуговування Вашого авто.

Під словом зчеплення, в просторіччі мається на увазі три деталі: корзина, диск і вичавний підшипник зчеплення. Усі деталі однаково важливі для досягнення максимального ефекту від роботи зчеплення. Найслабшою ланкою зчеплення є вичавний підшипник. Найчастіше його «передсмертний стан» і викликає сторонні шуми в роботі зчеплення.

На фото, вигляд нового підшипника зчеплення та підшипник повністю зруйнований у процесі нещадної експлуатації у міському режимі.

Зчеплення найчастіше виходить з ладу через особисті вподобання до водіння машини, одним з них є утримування педалі зчеплення в натиснутому стані стоячи на всіх світлофорах і пробках. Життя зчеплення, у цьому разі, може становити, всього 30 – 40 000км, інакше 130 – 140 000км. Відчуйте різницю!

В грошах це втрата Вами від 500$ і більше.

Приїжджайте на діагностику систем вашого авто. Вартість діагностики від 9$*. Запис за телефоном: (050)380-83-16, або в Viber та Telegram.

Як на демонтованому з автомобіля зчепленні визначити, що воно померло?

Нижче кілька фото з коментарями до них.

На фото корзина зчеплення, нова і вживана(Б/у).

При візуальному огляді важливо оцінити форму та довжину пелюсток корзини, котрі на фото виділені червоною стрілкою. У нової корзини, пелюстки, мають заокруглені краї, тоді як на кошику б/у пелюстки, через знос і поломку мають прямі, не рівномірно зношені краї. Якщо пощастить, можна побачити навіть двічі відламаний край пелюстки, а сама пелюстка значно коротша за інші. Крім цього пелюстки Б/у корзини можуть бути майже синього кольору. Це говорить про сильний місцевий перегрів, якого зазнали пелюстки. Якщо корзину перевернути, зворотним боком нагору, то можна побачити той же синій колір плити, до якої притискається диск зчеплення. Звичайно, корзину, з перерахованими вище пошкодженнями, необхідно замінити.

У процесі експлуатації зчеплення, м’якість вичавлювання педалі зчеплення може змінюватися від дуже м’якої до дуже тугої! Причин кілька від некваліфікованого ремонту зчеплення до низької якості встановлених (або не замінених) запчастин або їх зносу.

ДИСК ЗЧЕПЛЕННЯ

На фото нижче диск зчеплення. Він є важливою деталлю зчеплення. Завдяки йому забезпечується надійне прилягання корзини зчеплення до маховика двигуна, тобто передача крутного моменту від працюючого двигуна до коліс вашого авто. І чим сильніше зношений диск зчеплення, тим більшу потужність доводиться розвинути двигуну, щоб забезпечити автомобілю необхідну швидкість.

При гранично великому зносі диска зчеплення, відбувається його повне руйнування з подальшим пошкодженням всіх деталей і вузлів, що знаходяться навколо нього. Адже диск обертається зі швидкістю понад 1000 обертів за хвилину!

На фото, червоними стрілками, вказані місця, з повним зносом фрикційного матеріалу диска. На новому диску, матеріал виступає над площиною металевих заклепок, а Б/у стерт до заклепки. Подальша експлуатація такого диска призводить до заміни маховика двигуна, що робить ремонт ще дорожчим(ціна маховика може доходити до 1000$).

Важливо візуально оцінити зношування пружин (демпферних). Зношена (що стала короткою) пружина ламається і її частини розлітаються на всі боки, блокуючи нормальну роботу вичавлювання зчеплення, ламаючи пелюстки та втулки.

Диск з перерахованими несправностями необхідно замінити.

ВИЖИМНИЙ ПІДШИПНИК

На фото нижче вижимний підшипник зчеплення. Він найчастіше є слабкою ланкою комплекту зчеплення. Виходячи з ладу підшипник, залежно від конструктивного виконання, починає «різати» пелюстки корзини зчеплення або спрямовуючу втулку. При «вдалому розкладі» всі пластикові частини підшипника розплавляються, обойма лопається, кульки вилітають в картер коробки перемикання передач і починається прискорене спустошення гаманця автовласника!

Конструктивно зчеплення сучасних моделей автомобілів Сітроен, Пежо не має жодних недоробок. Термін служби, у першу чергу, залежить від манери їзди та регулярного технічного обслуговування автомобіля, один раз на 10 000 км або раз на рік.

Регулярне ТО, може виявити знос зчеплення на стадії поки що цілі Скриня перемикання передач та Блок циліндрів!

У нашій Автомайстерні, за більш ніж 20-ти річну практику ремонту та технічного обслуговування автомобілів Сітроен, Пежо були цікавими випадками, пов’язаними з несвоєчасною заміною зчеплення….

Приїжджайте на діагностику систем вашого авто. Вартість діагностики від 9$*. Запис за телефоном: (050)380-83-16, або в Viber та Telegram.

Ось один із них. До нас звернувся автовласник, із проблемою усунути несправність зчеплення. Двигун у нього на машині дизельний об’ємом 1,9 літра. Після демонтажу КПП, ми виявили, що деталями зчеплення, що розлетілися, був пробитий корпус скрині передач, виведений з ладу синхронізатор перемикання передач… Замість 200$ за ремонт зчеплення, господар авто отримав рахунок за ремонт КПП ще на 800$. У сумі, недбале ставлення до нових звуків з двигуна обійшлися власникові авто в 1000 $.

У сучасних автомобілях Сітроен, Пежо після встановлення нового комплекту зчеплення необхідно провести комп’ютерну адаптацію приводів зчеплення, щоб забезпечити довготривалу та правильну роботу вичавлювання.

Другий випадок. Деталі, зчеплення, що розлетілися, пробивають блок циліндрів двигуна!!! Бензиновий двигун, об’ємом 1,4 л, моментально втратив рідину, що охолоджує, і перегрівся. В результаті власник авто отримав нову проблему – ремонт двигуна! Був куплений Б/у двигун(ми називаємо такий підхід «купити кота в мішку»!), замінено зчеплення, а сума за ремонт перевалила за 1500 $!

Не всі види зчеплення добре сприймають, коли проводиться буксирування одного автомобіля іншим. Ми рекомендуємо ЗАВЖДИ міняти комплект зчеплення Повністю! Тобто. замінювати Корзину, Диск та Підшипник зчеплення(вичавлюючий).

Проводячи заміну зчеплення, ми в Автомайстерні використовуємо запчастини тільки конвеєрних постачальників або Оригінал. Крім заміни зчеплення, ми проводимо заміну всіх деталей КПП, що сполучаються. Деталі, що сполучаються, повинні бути тільки певних виробників! Це дасть максимальний ефект від заміни зчеплення та прослужить на Вашому авто багато десятків тисяч кілометрів.

Приїжджайте на діагностику систем вашого авто. Вартість діагностики від 9$*. Запис за телефоном: (050)380-83-16, або в Viber та Telegram.

Ваша Затишна Майстерня.

*-ціни указані в доларах сша, оплата проводиться виключно в національній валюті України, по поточному курсу.