ЧИНИМОСЬ ТАМ ДЕ!!! ДЕШЕВШЕ….
ІСТОРІЇ З ЖИТТЯ. Чотири заміні однієї і тієї ж запчастини за два роки!
На фото нижче вузол, який є практично в кожному автомобілі. Він називається «поворотний кулак із підшипником маточини». Цей вузол передньої підвіски автомобіля служить для одночасної передачі обертального руху від скрині передач до колеса, так і різноспрямованого руху при повороті рульового колеса, що призводить до повороту автомобіля в одну зі сторін.
Усередині поворотного кулака встановлюється підшипник передньої маточини. Внутрішня частина якого обертається з тією ж частотою що і колесо автомобіля. Тобто чим швидше рухається авто, тим вище швидкість обертання внутрішньої обойми підшипника.
На фото нижче складові «поворотного кулака». Маточина(Ступиця), до якої болтами прикручується колесо автомобіля та підшипник маточини. Підшипник маточини спроектований кульковим та дворядним. Найчастіше, коли ми демонтуємо підшипник, можна визначити причину, через яку «вийшов з ладу». В даному випадку зовнішній ущільнювач підшипника пропустив всередину воду і підшипник «помер». Про свою смерть, підшипник практично завжди інформує водія авто. Він починає видавати характерний гул під час руху автомобіля.
У нашому випадку до нас приїхав автовласник дуже популярного автомобіля (Берлінго, Партнер) з проханням продіагностувати гул. Після проведеної діагностики передньої підвіски, було виявлено несправність переднього підшипника маточини. Його необхідно замінити.
І тут Історія із життя тільки починається! За словами Клієнта, цей підшипник змінюється вже вчетверте за кілька років експлуатації машини! У нас, природно, виникають питання, які ми ставимо Клієнту.
Де мінялися підшипники? У чотирьох різних сто.
Якої товарної марки встановлювали підшипники? SNR.
Ми, в Автомайстерні, понад 20 років, спеціалізуємося на технічному обслуговуванні та ремонті автомобілів Сітроен, Пежо, і всі ці роки використовуємо виключно продукцію SNR. Про продукцію можемо сказати лише найкращі слова. Ніколи, підшипник SNR не “вмирав” за кілька місяців!
Задаємо питання далі.
А чи є впевненість, що на сто, підшипник міняли і якщо міняли, то поставили саме SNR? Клієнт відповів, що є.
Тоді залишається або вироб бракований, або така була установка підшипника.
На фото нижче, фрагмент поворотного кулака, з якого ми випресували підшипник.
Вже за характерними темними смугами та плямами, на внутрішній поверхні стало все ясно.
Розглянемо сам підшипник. Як видно на першому фото цієї статті, у підшипника відсутня частина зовнішньої обойми, а внутрішня обойма Лопнула. А пляма під місцем поломки зовнішньої обойми каже, що там постійно була вода!
Ми продемонстрували це клієнту і почули, «а минулого разу, коли міняли підшипник, було те саме»! Тобто мінімум один раз при заміні підшипника, що встановлює його працівник сто навіть не надав цим видимим фактам значення. Це говорить про низьку кваліфікацію працівника та його не бажання, вникати у проблему. Поломка зовнішніх частин деталі завжди є фактором неправильного встановлення!
А повторна, а в даному випадку, Чотирикратна поломка однієї й тієї ж деталі, та ще й за такий короткий термін, вже каже, про не виявлену проблему!!! Проблему можна було виявити навіть не озброєним оком. Для цього треба було просто подивитися на форму отвору під підшипник. І все!
Посадкове місце під підшипник мало форму Овала. Потрібно було просто змінити поворотний кулак і всі проблеми були б вирішені! Натомість, Клієнт, чотири рази заплатив: за купівлю Нового підшипника маточини; роботи з демонтажу/монтажу підшипника. У результаті нікому не потрібні витрати склали 250 $. І це, не рахуючи чотирьох днів, витрачених на відвідування різних сто.
Ви можете сказати, що сума 250 $, не така вже й велика. Погоджуся, але врахуйте, що деталей на вашій машині – Сотні, і розмір незапланованих витрат, від горе-майстрів ремонту, може зрости і до 15000 $. Описаний вище випадок, банально простий до діагностування! Не було жодної складності усунути проблему з першого разу. Що тоді говорити про вирішення технічних проблем на автомобілях Сітроен, Пежо із широко відомими двигунами EP6. Там Клієнта непотрібними витратами пустили б світом. Недавній приклад, заміна ланцюга ГРМ та супутніх, нікому не потрібних запчастин, на Міні, вартістю 1500 $ (це без вартості робіт). Результат заміни наступний, машина перестала заводиться, троїть, глухне тощо. …
Приїжджайте на діагностику систем вашого авто. Вартість діагностики від 9$*.
Запис за телефоном: (050)380-83-16, або в Viber та Telegram.
Ми, понад 25 років, спеціалізуємося на технічному обслуговуванні та ремонті автомобілів Сітроен, Пежо.
Ваша Затишна Майстерня.
*-ціни указані в доларах сша, оплата проводиться виключно в національній валюті України, по поточному курсу