+38(050)380-83-16 Telegram, Viber automasterskay@gmail.com

ПІДБІР ЗАПЧАСТИН.


Нижче дві ІСТОРІЇ З ЖИТТЯ, підбору запчастин і все, що з цим пов’язано. Ці історії можна додавати практично щотижня.

На фото вище, два Головні гальмівні циліндри. Один, як заведено говорити(Б/у), вживаний, другий-новий. Як можете бачити вони ідентичні, тобто. однакові.

Друге фото.

На фото вище, приклад підбору Деталі, за «машиною»….

Витратьте кілька хвилин, розгляньте зображені вище деталі. Знайдіть відмінність.

Скільки відмінностей ви знайшли? 2-4-6-… Головне не це!

Головне що ті, хто їх підбирав (а це можете бути і Ви!):

1) витратили час на добір;

2) замовили запчастину, якої, у разі не було, перезамовили не оригінал….;

3) сплатили запчастину;

4) поїхали отримали запчастину та заплатили за доставку;

5) відвезли машину на СТО, ДЕ ДЕМОНТУВАЛИ ДЕТАЛЬ І КОНСТАТУВАЛИ, ЩО ПРИВЕЗЕНА ВАМИ ДЕТАЛЬ НЕ ПІДХОДИТЬ!

Ця деталь настільки не поширена, що Ваша «розібрана» машина може простояти на СТО не один тиждень…

Що Ви виграли, зайнявшись підбором самі? Чи довіривши його не професіоналам? НІЧОГО!

І це у кращому випадку. А в іншому, це втрати сотень Доларів, на непотрібні деталі, роботи, маніпуляції та витрачений час.

Ми пропонуємо свій правильний варіант!

Телефонуйте +380-50-380-83-16, або пишіть automasterskay@gmail.com і замовляєте запчастину за VIN-кодом Вашої машини.

Ми замовляємо оригінальну деталь. Ми відповідаємо, що замовлена ​​деталь підходить для Вашого авто. Ми відповідаємо за її встановлення! А Ви тільки платите за деталь і її установку і … продовжуєте жити своїм життям, НЕ ВНИКАЮЧИ В НЕ ПОТРІБНІ ВАМ ТЕХНІЧНІ ПОДРОБИЦІ ПІДБОРУ ЗАПЧАСТІВ.

В результаті Ви отримуєте, що на фото нижче: Нову, Оригінальну, Якісну запчастину, 100% сумісну з Вашим авто, замість тої що прийшла в непридатність.

Ви можете запитати. А якщо, я хочу замовити, деталь дешевше, не оригінальну?

НЕ ОРИГІНАЛЬНІ ЗАПЧАСТИНИ

З не оригінальною деталлю бувають такі нюанси. Є групи запчастин(наприклад кузовні запчастини, зчеплення,гальма та інще), які можна, Правильно, підібрати та замовити, тільки за номером кузова та Платною Оригінальною програмою заводу-виробника.

Остання історія була з Фарою, на Сітроєн С4 Пікассо, B7.

Фара, була замовлена, за оригінальним номером Сітроен, але в не оригінальному виконанні, а по торговій марці MМM. Фару чекали два тижні, і вона прийшла. За каталогом виробника МММ, вона відповідає оригінальному коду Сітроен, а фактично це дві різні деталі!

На фото. Фара, та що була на авто, зверху. Фара, та що привезли(від МММ) – знизу.

І що Клієнт почув, що замовив фару, від Постачальника, у якого замовив запчастину. А ви, замовляючи, на картинку дивилися! Це нонсенс та показник рівня підходу до замовлення запчастин.

Про що мова? Мова ось про що.

У нас є першоджерело технічної інформації, яка запчастина повинна стояти на цій, конкретній машині. І це першоджерело – оригінальна програма, з підбору запчастин, від виробника, тобто. від групи PSA (Сітроен, Пежо, …)! В оригінальній програмі, по підбору запчастин, на цю модель машини може встановлюватися 5 різновидів фар. А КАРТИНКА, яку згадує постачальник фари(від МММ), ОДНА, і вона Умовна, тобто. не відображає особливості відмінності однієї фари від іншої!

І що, якщо Картинка не та, фару не замовляти взагалі?

Завжди, для замовлення запчастини на машину, використовується дві інформації: VIN – код та оригінальний номер деталі. І все!!! Все інше від Лукавого!

Навіть надана Постачальнику фари (від МММ), фара б/в, що стояла на машині, з оригінальним номером, не вразила.

Тобто, ні Оригінальна програма, ні фара, з оригінальним номером, не є беззастережним аргументом у питанні поставки/продажу не тієї запчастини, яка була замовлена! А вся справа в тому, що виробник цієї деталі або торгова марка МММ взяла якийсь рандомний оригінальний код деталі і привласнила фарі, яку виготовили. І виявилось, що не вгадали з кодом. І як результат: два тижні очікування фари, оплата не потрібної деталі, деталь не підійшла, машину зібрати не можуть і вона заважає на сто, де вона знаходиться і т.д.

І таких випадків чимало!

Навіщо Вам все перераховане вище потрібно???

Відкриємо один із секретів створення кодів переходу від Оригінального номера до не оригінального. Беруться геометричні розміри деталі, встановленої у Вашій машині, і підбираю я такі ж/або близькі деталі, що підходять за геометричними розмірами. І все. Інші характеристики, скажімо так, найважливіші для точних налаштувань машини, в облік не беруться.

Ми, на підставі свого досвіду, намагаємося протистояти цьому відношенню. Відправляємо технічні претензії до виробників та торгових марок із зазначенням помилок у кодуваннях запчастин. Для цього нам необхідно використовувати Платні, оригінальні програми, по підбору запчастин, від фірми виробника автомобілів Сітроен, Пежо.

Адже набагато простіше звинуватити у всьому покупця, ніж виправити код у програмі. Хоча насправді це Нонсенс!

Приїжджайте до нас, до спеціалізованої Автомайстерні, з технічного обслуговування та ремонту автомобілів Сітроен, Пежо. Ми практикуємо вже понад 25 років.

У процесі проведення ТО автомобіля використовуємо лише високоякісні запчастини та матеріали.

Ми тільки за Комплексний підхід до ремонту Вашого авто!

Для замовлення запчастин потрібний VIN – код автомобіля.

Для замовлення автозапчастин краще писати на Telegram чи Viber.

Приїжджайте на діагностику систем вашого авто. Вартість діагностики від 9$*. Запис за телефоном: (050)380-83-16, або в Viber та Telegram.
Ваша Затишна Майстерня.

*-ціни указані в доларах сша, оплата проводиться виключно в національній валюті України, по поточному курсу.