Фільтр повітряний та його заміна.
ІСТОРІЇ З ЖИТТЯ. Здавалося б, немає нічого простішого, ніж замінити повітряний фільтр на автомобілі. Так, часто це не складно і не потребує спеціальних знань чи інструментів. Але… .
Останнім часом, ми стали свідками ситуацій, що заміна повітряного фільтра – справа не для середнього розуму….
Чи то економічна ситуація, змушує автовласників ремонтувати авто будь-де, аби подешевше. Чи то автомеханікам, які займаються ТО автомобіля, стало настільки все одно, який буде результат від виконаної ними роботи…. , чи це робиться навмисне….
Про що я? За тиждень, до нас до майстерні, приїхали чотири автомобілі з двигунами, які потребували капітального ремонту. Здавалося б, що тут дивовижного? А примітного було у всіх цих машинах те, як на них було встановлено фільтри!
На фото нижче, корпус повітряного фільтра і сам фільтр автомобіля Peugeot.
Габарити повітряного фільтра набагато менші, за габарити пластикового корпусу, куди встановлюється фільтр. Фільтр був поставлений із принципу, «що було під рукою». Він взагалі не від цієї машини! Про якість взагалі промовчимо. Між фільтром і корпусом, по всій довжині, залишився зазор шириною більше 2 см.
У цей зазор залітає все, що знаходиться під колесами автомобіля: пісок, гравій, металеві предмети і т.д. і т.п. Це можна порівняти з щоденним засипанням піску в двигун! А пісок, як відомо, є абразивним матеріалом. І кожну мить, годину за годиною, день за днем, цей пісок, як наждачним папером, «шліфує» гільзи в блоці циліндрів. Результат цього «шліфування» наступний.
Приблизно через півроку мотор вмирає! Так і сталося.
Випадок другий.
На фото нижче, фрагмент корпусу, повітряного фільтра та самого фільтра автомобіля Сітроен.
Габарити повітряного фільтра набагато менші за габарити пластикового корпусу, куди встановлюється фільтр. Швидше за все, що фільтр був встановлений найдешевший, який не відповідає необхідним розмірам. На жаль, механіка, який встановлював такий фільтр, це не зупинило!
В результаті автомобіль 10 000 км вбивав сам себе. Як і в попередньому випадку двигун помер і вимагав капітального ремонту!
Випадок третій.
Гербарій у Салоні!
На фото нижче, фрагмент фільтра салону, автомобіля Пежо.
Дивлячись на фото поміпкуйте, який технічний стан може бути у автомобіля, якщо його так обслуговували, що навідь фільтр, що замінюється елементарно, перебуває в такому стані?
А фільтр салону коштує зовсім не дорого і змінюється зовсім не складно. Нерідко, роблячи регламентне ТО автомобіля, ми відкриваємо автовласнику очі та змушуємо задуматися про те, як обслуговували його автомобіль раніше і за що власне він платив гроші!
Останнім часом побільшало непорядності та обману у питаннях ремонту машин. Навіть обслуговування на «офіційному сервісі», на жаль, не дає жодної гарантії. Але Земля кругла і в наш час інформацію можна зібрати та перевірити.
Ми в Затишній Майстерні, часто зустрічаємося і з низькоякісними, а то й взагалі не якісними фільтрами, які автовласники купують керуючись дешевою ціною. На двох прикладах, описаних вище, ми спробували показати, до чого наводить ця дешевизна. У цифрах це виглядатиме так.
Фільтр, хорошої якості, для описаних вище випадків коштує 10 $, а капітальний ремонт, який може знадобитися вже через рік, від 1000 $. Чи варто займатися такою економією?
Ми у своїй більш ніж 25-річній практиці ремонту та технічного обслуговування автомобілів Сітроен Пежо бачили різне, але зараз намітилася наступна тенденція. Автовласники, намагаючись знизити витрати на обслуговування свого авто, намагаються купити запчастини дешевше та встановити їх за копійки. Це згубна практика, яка призводить до незапланованих витрат, на ремонт авто, що у 100 разів перевищують суми якісних запчастин та кваліфікованої установки (як у випадках описаних вище).
Також хочемо звернути Вашу увагу на стан автомобілів, що «приганяються на євробляхах». Не було жодної машини, яка приїхала до нас до Автомайстерні, щоб вона не вимагала дорогого ремонту. До того ж, ремонт ходової, я не беру до уваги. Там часто, необхідна заміна зчеплення з маховиком (сума від 700 $), заміна дорогих електронних блоків (сума від 400 $), заміна фільтрів сажі, насосів ГУР, АКБ, технічне обслуговування АКПП і «Роботів» і багато іншого.
На одній із машин, під час робіт із заміни зчеплення, ми нарахували близько 30 деталей, які необхідно було замінити або вони були відсутні взагалі! І таких прикладів можна наводити багато, т.к. такі машини до нас приїжджають постійно.
Наші рекомендації:
1) Шановні автовласники не женіться за Дешевизною! Пам’ятайте, дешеве не може бути хорошим!
2) Не чинитесь де-небудь, як бачите, навіть така проста операція як заміна фільтра, може призвести до незапланованого ремонту двигуна за 1000 $.
3) Тільки комплексний підхід, у питанні технічного обслуговування автомобіля, дасть максимально позитивний результат. Напівзаходи ні до чого не приведуть і в той же час викличуть у Вас розчарування в придбаному автомобілі та якнайшвидше бажання його продати.
Ми практикуємо вже понад 25 років. У процесі проведення ТО автомобіля використовуємо лише високоякісні запчастини та матеріали.
Приїжджайте на диагностику систем вашого авто. Вартість діагностики від 8$*. Запис за телефоном: (050)380-83-16, або в Viber та Telegram.
*-ціни указані в доларах сша, оплата проводиться виключно в національній валюті України, по поточному курсу.
Ваша Затишна Майстерня.