Бензинові двигуни, типу EP6, дуже поширені у сучасних моделях автомобілів Сітроен, Пежо. Двигун розроблений у співпраці з BMW і представлений публіці восени вже далекого 2006 року. Були створені модифікації моторів із потужностями 150, 156, 175 та 200 кінських сил. Встановлюється на моделях Сітроен С3, С4, С5, Пежо 207, 208, 308, 3008, 408, RCZ і т.д.
Нижче розміщено дві фотографії. Це фотографії двох двигунів, точніше головки блоку циліндрів зі знятою клапанною кришкою. На першій фотографії, двигун автомобіля, який ми обслуговуємо вже 120 000 км, заливаючи Правильне масло і роблячи своєчасну його заміну. Зверніть увагу на колір деталей двигуна.
Він природний, такий, як і металеві предмети, що оточують нас у повсякденному житті.
Наш досвід роботи з цими моторами зокрема та автомобілями загалом, вже можна вимірювати не лише 12 роками, а й сотнями тисяч кілометрів, які проїхали наші Клієнти на своїх авто. В першу чергу, це моделі автомобілів Сітроен С4, Пежо 308, а також Міні Купер S. На другій фотографії, двигун який потрапив до нас, до Автомайстерні, вперше. У нього те саме пробіг 150 000 км. Зверніть увагу на колір деталей та закоксовані масляні нарости чорного кольору, на них вказують стрілки. Двигун «приїхав», тобто. йому потрібен дорогий ремонт (від 2000 $). Цього можна було уникнути заливаючи Правильне масло та своєчасно його міняючи!
Приїжджайте на діагностику систем вашого авто. Вартість діагностики від 9$*. Запис за телефоном: (050)380-83-16, або в Viber та Telegram.
У нас на обслуговуванні в Автомайстерні є автомобілі, з вищезгаданим типом двигуна, з пробігом майже 300 000км. Це серйозний пробіг, виходячи з якого можна робити певні висновки. Ось деякі з них.
У ранніх моделях двигунів спостерігалося передчасне розтягнення ланцюга ГРМ, у деяких випадках вже на 50 000 км пробігу, що вимагало передчасної заміни. Доставляв турбот підклинюванням, механізм натягу ланцюга, який було змінено влітку 2009 року. Навіть просто не замінивши копійчану прокладку на натягувачі, Ви могли отримати істотну текти моторного масла з двигуна.
Через часті помилки, електронні блоки управління, тобто. комп’ютери систем двигуна, лаялися майже матом. Виробник регулярно намагався вносити виправлення до системи, щоб зменшити негатив від свого створіння. На жаль, не завжди оперативно. Було оновлено програмне забезпечення для комп’ютера, що у певних випадках допомагало усунути проблеми з двигуном. Проводились безкоштовні відгукні компанії з усунення несправностей.
Натяжний пристрій ланцюга ГРМ, ранньої моделі, сприяло підвищеному шуму під час запуску холодного двигуна. Іноді після запуску мотора, складалося враження, що під капотом стоїть дизельний двигун. Після прогріву двигуна, шум припинявся практично повністю.
У ранніх моделях були проблеми з роботою пристроїв довертання розподільних валів і клапанів тиску. Забруднення було викликане коксуванням моторної олії при взаємодії з бензином.
Насос системи охолодження. У ранніх моделях був виконаний із пластику і бувало не виходжував навіть 50 000 км. З липня 2012 року, виробник замінив насос на металевий та від іншого виробника.
Збої у роботі системи підняття клапанів, на моделях 120к.с.
Паливний насос високого тиску для моделей з потужністю 150 і 175л.с. Ломається деталь у середині, через дефект виробництва. На щастя насос піддавався ремонту і не завжди була потрібна заміна.
Ці двигуни вимагають своєчасної заміни свічок. В моделях до 2010 року свічки могли стати причиною утрудненого запуску мотора.
В автомобілях, до жовтня 2008, року були проблеми зі котушками запалювання. Проблема вирішувалася заміною котушки, добре, що у кожного циліндра вона була своя, а не інтегрована в один корпус.
Турбіна. Течія трубки мастила турбіни. Потрібна була заміна трубки з купою додаткових дрібниць. Також давав “замислитись” електроклапан турбіни, особливо на моторах потужністю 156 і 200к.с.
Каталізатор. Шум та деренчання в деталях вихлопної системи через неякісні деталі від постачальників.
Витрати моторного масла. Ми рекомендуємо регулярно перевіряти рівень масла по механічному щупу, не довіряючи електронному. Темі моторної олії приділимо більше уваги.
Мотор типу EP6 сконструйований так, що може брати мастило. Про це свідчить не лише зниження рівня олії на щупі, а й зміна в звуках роботи двигуна. Ми рекомендуємо регулярно, один раз на 1000 км пробігу, діставати механічний щуп масла з двигуна та перевіряти рівень. Буває, що треба перевіряти кілька разів, протирати його насухо, вставляти в двигун і знову діставати щуп, щоб зрозуміти реальний рівень олії, т.к. конструкція щупа не дуже вдала.
Ми рекомендуємо намагатися підтримувати рівень масла в двигуні на максимумі! В даному двигуні є чимало деталей, правильна робота яких безпосередньо залежить від кількості масла в двигуні, і чим ближче ця кількість до максимуму, тим краще для Вас, як власника авто.
Чому для вас? Тому що так, ви будете далекі від зовсім не дешевого ремонту двигуна або заміни дорогих деталей двигуна.
Ще про моторне масло. Даний двигун ВИМАГАЄ певного Правильного масла та своєчасної його заміни!
Нам, за 12 років обслуговування двигунів типу EP6, неодноразово доводилося, та й думаю ще доведеться чути думку та й бачити машини, в які заливали масло: – «густіше», щоб двигун його не «брав» і щоб воно не витікало;
– «від знайомих», адже вони поганого не порадять;
– “від моєї минулої машини”, адже минула машина на ньому їздила, а значить і ця поїде;
– “подешевше”, напівсинтетичне масло або на худий кінець 5w40; і т.д. і т.п.
Шановні автовласники машин з двигунами EP6, всі перераховані вище варіанти, для вашого двигуна не підходять, а часто просто шкодять спочатку йому, а потім і вашому гаманцю!
Що ми вважаємо «певною Правильною» олією? Ми є Спеціалізованою Автомайстернею, з технічного обслуговування та ремонту автомобілів Сітроен, Пежо. Наш досвід роботи понад 25 років. За цей час навіть Виробники авто, які ми обслуговуємо, поміняли, здавалося б, надійних виробників масел, на одного. І цим єдиним залишився концерн Total. У своїй щоденній практиці, з ремонту автомобілів, ми використовуємо Моторні та Скриньові олії тільки концерну Total.
Технічні рідини, такі як: -рідина гідравлічної системи Сітроен, рідини для розливних видів систем гідропідсилювача керма, гальмівна рідина, рідина для системи охолодження, нами використовуються тільки вироблені концерном Total. Вся олія купується у офіційного представника і є 100% оригінальним продуктом! У нас є Клієнт, який зізнався, що тричі купував масло на одному з авторинків нашого міста, заливав його в мотор і не відчував взагалі жодних змін, а після придбаного у нас ситуація кардинально змінилася до кращого!
Для Вашої зручності та економії ми реалізуємо олію на розлив, а не в каністрах. Тобто, можемо долити навіть 100 грам, а не змушувати Вас купувати, як мінімум, літрову каністру (відчуваєте різницю в ціні! 10 разів!!!). Використовуване нами при проведенні ТО автомобіля масло завжди свіже, після розливу проходить кілька місяців до того, як воно потрапляє в двигун Вашого авто. Нещодавно до нас приїхала клієнтка, якій на одному з авторинків нашого міста продали олію 2015 року розливу!
Що ми вважаємо «певною Правильною» олією, для двигуна EP6? TOTAL 0W30.
Що ми розуміємо під «своєчасною його заміною»? При експлуатації автомобіля на трасах, з тривалими поїздками (більше 100км) за раз, ми рекомендуємо заміну олії та масляного фільтра проводити раз на 10 000км або один раз на рік. При експлуатації автомобіля в міських умовах, з частими процесами нагрівання-охолодження двигуна, ми рекомендуємо проводити заміну олії та масляного фільтра на 8 – 9 000 км.
Що ми маємо на увазі під «Сконструйований так, що може брати олію»? Якщо ви експлуатуєте автомобіль у динамічному стилі водіння, регулярно робите різкі обгони, рухаєтеся зі швидкістю більше 110 км/год, то двигун «братиме» мастило.
Скільки? Від 0,5 літра на 10 000 км. Витрата олії від 1,5 літра, на 10 000 км пробігу, має змусити Вас задуматися про приїзд до нас в Автомайстерню на діагностику Вашого авто.
Приїжджайте на діагностику систем вашого авто. Вартість діагностики від 9$. Запис за телефоном: (050)380-83-16, або в Viber та Telegram.
Ваша Затишна Майстерня.
*-оріентовні ціни указані в доларах сша, оплата проводиться виключно в національній валюті України, по поточному курсу.