Ком’пютерна діагностика.
На даному етапі розвитку автомобілебудівництва, складаеться сітуація, що практично завжди, починаючи діагностику автомобіля, ми використовуємо діагностичний компютер. З його допомогою, можно, виявити несправність, видалити якусь раптово виникшу помилку, підключити нове обладнання, перепрограмувати різні блоки, та навідь замінити гальмівні колодки!
Навідь проста робота, по заміні акумулятора, потребує підключення комп’ютера, для видалення помилок. Да що там акумулятор, зараз заміна гальмівних колодок і навідь заміна ременя генератора потребують підключення діагностичного прилада.
З появою нової лінійки машин, складається необхідність мати декілька діагностичних компів. Для не молодих автівок і моделей останніх років. А далі буде ще складніше і складніше. І ми це відчуваємо.
Ми, приватна Автомайстерня, є спеціалізованою СТО, з ремонту та технічного обслуговування автомобілів Сітроен, Пежо. Наш практичний досвід становить понад 25 років.
Даже використання діагностичного компютера, далеко не завжди, призводить до миттєвого вирішення проблеми. Прилад дає нам код помилки, а далі вже починається робота з технічною документацією виробника авто. А в документації, шляхів вирішення проблеми буває до десяти. І треба знаки, по якому йти, або діяти методом перебіра варіантів. Навідь документація виробника авто, далеко не завжди, може дати відповідь на питання як вирішити проблему! І тут все полягає на знаннях, отриманих за багаторічний досвід роботи, по технічному обслуговуванню автомобілів Сітроен, Пежо.
Приїжджайте на комп`ютерну діагностику систем вашого авто. Вартість діагностики від 8$*. Запис за телефоном: (050)380-83-16, або в Viber та Telegram.
Через нетрі до істини.
У машині все як у житті! Буває все видно і зрозуміло, а буває все завуальовано та приховано «в нетрях»! А так треба через ці нетрі пробратися. У нетрях ховається причина, яка не дає спокою вашому авто.
До нас звернувся Клієнт, з проханням, провести діагностику системи охолодження «кудись зникає антифризу з розширювального бачка». При візуальній діагностиці автомобіля знизу, було виявлено, наявність слідів підтікання антифризу на скрині перемикання передач, напіввісях та деталях вихлопної системи. З моторного відсіку розглянути що-небудь детально неможливо. Підкапотний простір заповнений безліччю деталей, патрубками, електричною проводкою тощо.
Причиною підтікання могли були кілька деталей: моноблок – термостат з датчиками температури охолоджуючої рідини, патрубки системи охолодження, ущільнювачі тощо. Здавалося б, що думати, розбирай, знаходь і міняй! Але текти проявляли себе не завжди, а в якийсь певний момент роботи двигуна …
Нам хотілося зафіксувати цей момент візуально, а також на відео і показати його клієнту, т.к. мова могла йти про заміну дорогих запчастин (з ціною понад 250 $). Тому, було необхідно, без демонтажу вузлів та блоків, виявити текти! Двигун був запущений, і ми почали чекати… Через певний час, на скрині з’явився новий потік, що йшов від корпусу термостата (на фото).
Навіть наш багаторічний досвід роботи з технічного обслуговування автомобілів Сітроен і Пежо не дає нам можливість візуально проникнути в найприхованіші куточки моторного відсіку. У таких випадках доводиться звертатися до сучасних електронних приладів. Подальшу, детальнішу діагностику провести візуально було неможливо!
Ендоскоп.
Нам на допомогу прийшов електронний відеоендоскоп, з мініатюрною камерою високої роздільної здатності з LED-підсвічуванням і можливістю запису відео у форматі HD. За допомогою мініатюрної камери ми змогли виявити наступне.
За певної температури охолоджуючої рідини, відбувалася деформація частини корпусу термостата, скажімо так «відкривався шлюз» і з нього випливав антифриз, тиск у системі знижувалося, шлюз закривався і все ставало добре. Течія виникала між «звареними» пластиковими частинами корпусу і візуально, навіть після демонтажу корпусу була не видно (проби залити в нього антифриз і побачити текти ні до чого не призвела!).
Ось скільки прийшлось демонтувати запчастин, щоби побачити несправність на власні очі. Це зайняло би декілька годин(на фото нижче)
Прохання Клієнта було задоволене. Причину течі виявлено. На екрані комп’ютера, в режимі on-line, ми змогли її продемонструвати. Заміна несправної запчастини на нову оригінальну зайняла декілька годин, а потім задоволений клієнт та справна машина вирушили у своїх справах. Відеоендоскоп використовується нами для діагностики важкодоступних порожнин автомобіля під час проведення технічного обслуговування, при оцінці ступеня зношування лопаток турбін, циліндрів двигунів внутрішнього згоряння, і так далі.
У сучасних моделях автомобілів групи PSA, Сітроен С3, С4, С5, Berlingo та Пежо 308, 3008, 208, Rifter та інших, ендоскоп допомагає нам визначити:
-ступінь забруднення впускного тракту в двигунах типу EP3, EP6 Turbo, для прийняття рішення про проведення середнього ремонту головки блоку циліндрів або двигуна;
– ступінь забруднення каталізатора; -знос циліндрів двигуна;
– знос деталей зчеплення;
– необхідність заміни деталей коробки перемикання передач та інше.
Ми вважаємо, що можливість продемонструвати клієнту зношування або несправність деталей машини до початку дорогого ремонту дуже важливою. Це допомагає, а найчастіше і є вирішальним фактором у питанні терміну проведення тех. обслуговування.Часто буває, що між сумою за ремонт в 100 і 1000 $ стоять години, хвилини, а то й СЕКУНДИ подальшої експлуатації АВТО! І тут, як то кажуть, «не відвертишся», кажучи «я не знав, я не бачив…». Ми продемонстрували, пояснили, намагалися переконати. А далі вирішувати Вам, робити ремонт чи ні!
Приїжджайте на діагностику систем вашого авто. Вартість діагностики від 9$*. Запис за телефоном: (050)380-83-16, або в Viber та Telegram.
Діагностика підвіски та ходової.
Діагностику підвіски та ходової звісно робимо. Проводимо візуальну діагностику різних систем автомобіля, проводимо контроль рівнів та пераметрів і багато іншого.Навідь коли, ми цього не робимо, ми завжди допоможемо та підкажемо де це можливо зробити, та навідь порадимо спеціаліста.
Ваша Затишна Майстерня.
*-ціни указані в доларах сша, оплата проводиться виключно в національній валюті України, по поточному курсу.