До нас часто звертаються з запитанням, що є причиною
Текти мастила (оливи) між двигуном та скринею перемикання передач(СПП).
Не рідко , між двигуном та СПП, спостерігаються мастильні виділення а то і прокапування мастила.
Яка причина цього? Чим це обумовлено?
Найчастіше, причина цього, криється за маховіком. Там знаходиться ущільнювач (сальник) колінчастого валу.

На фото вище, ущільнювач колінчастого валу. Задній. Двигун тип DW8
Сальників колінвала, на автомобілі два, тому щоб їх розрізняти, їх називають передній та задній. Передній знаходиться зі сторони ременя ГРМ. Задній, схован, за багатьма запчастинами і дістатися його не просто. Час, потрібний для заміни цього ущільнювача, може займати від 5 годин і більше.
Текти обумовлені декількома причинами.
Сальник (ущільнювач), з часом, втрачає еластичність, стає твердішим, вже не так щільно прилягає до колінвала і мастило протікає назовні. З часом і поверхня колінвала зношується і через деякий час сальник вже не в змозі компенсувати це вироблення і мастило починає текти назовні.
Також, з часом, може виникати, зношення підшипників колінвала, що приводить до великого люфту, і знову таки, ущільнювач не спроможний цього витримати. Але це стається на великих пробігах авто.
Що відбудеться, якщо не звертати увагу на ці текти?
З часом, мастило двигуна, яке витікає, забруднить все навкруги. Від цього постраждає стартер, блок ціліндрів і головне зчеплення. Зчеплення почне пробуксовувати і машина почне погано їхати. Тому усунути ці текти конче потрібно.

На фото, текти сальника колінвала. Двигун типу TU.
Для заміни сальника колінвала потрібно демонтувати скриню перемикання передач, корзину та диск зчеплення і маховик. В залежності від моделі авто, це займає від 5 годин роботи.
Для кожного типу двигуна застосовується свій сальник, зі своїми розмірами і з особливого матеріала. З плином часу, виконання сальника, змінилося. Почали використовувати сучасні матеріали і ущільнювачі вже не мають стягуючої пружини. Це обумовлено однією причиною, але зараз це не важливо.
Встановлення сальника потребує навичок та спеціального пристосування. В деяких, особливих випадках ремонту, ми в Затишній Майстерні, встановлюємо два сальника колінвалу одночасно!
25-ти річний опит, ремонту та технічного обслуговування автомобілів Сітроєн, Пежо, дають нам статистику та результати використання сальників різних типів та різних виробників… .

На фото вище, встановлений новий сальник колінвалу на двигун тип DW8
Заміну сальника колінчастого валу, рекомендуємо проводити, одночасно с заміною комплекта зчеплення. Це економія часу на ремонт та грошей.
Невдало встановлений сальник, або не належного виробника, може призвести до повторного дорогого ремонту. Треба знову знімати скриню перемикання передач, зчеплення, маховик. Міняти деякі запчастини СПП, знову витрачати час на ремонт.
Приїжджайте до нас, до спеціалізованої Автомайстерні, з технічного обслуговування та ремонту автомобілів Сітроен, Пежо. Ми практикуємо вже понад 25 років. У процесі проведення технічного обслуговування автомобіля використовуємо лише високоякісні запчастини та матеріали.
Приїзджайте на перевірку та налаштування систем вашого авто.
Вартість діагностики від 300 грн.
Запис за телефоном: (050)380-83-16, або в Viber та Telegram.
Працюємо для Вас. Затишна Майстерня.