+38(050)380-83-16 Telegram, Viber automasterskay@gmail.com

Двигун DV6. Течи з-під форсунки чи ні?

Дизельний двигун DV6, встановлювався та встановлюється на багатьох моделях автомобілів групи PSA (Сітроен, Пежо). Багато авто, з цим двигуном, проїхало не одну сотню тисяч кілометрів, тому нижченаведена інформація може бути актуальною для багатьох автовласників.

У процесі експлуатації автомобіля, може виникнути ситуація, коли верхня частина мотора, біля паливних форсунок, стає вологою. Поступово, із задньої частини двигуна, починає стікати, у всі можливі сторони, темна рідина. Якщо водій машини не помітив це відразу (що зробити не завжди просто), то йому може допомогти запах горілого в салоні або звук роботи мотора, що змінився. Але, навіть помітивши, текти з верху двигуна, а також біля форсунок, не просто визначити, що протікає паливо чи мастило.

До нас неодноразово приїжджали автовласники з проханням усунути текти з-під форсунки, хоча справа була зовсім в іншому. На фото нижче, фрагмент двигуна DV6, з демонтованою верхньою частиною головки циліндрів.

Як видно на фото вище, ремінь ГРМ знаходиться в безпосередній близькості до місця текти з верхньої часті, де і є підтікання рідини. Є велика ймовірність, що згодом, паливо та масло, потраплять на ремінь та ролики ГРМ і може статися перескакування ременя на зубах. Що може призвести до незапланованого ремонту двигуна. Якщо при демонтажі, виявлено, що ремінь грм в маслі, ми рекомендуємо його замінити, а всі інші деталі (ролики, помпу, кришки), як мінімум, добре знежирити.

Проводячи роботи, з регламентної заміни деталей ГРМ, необхідно уважно перевірити головку блоку циліндрів (ГБЦ), на наявність підтікань, щоб не знімати ГРМ вдруге, через невеликий час.

У нашому випадку причиною підтікань є конструктивна особливість головки блоку циліндрів мотора DV6.

На фото вище, червоним кольором, виділено фрагмент, який є причиною підтікання. Цей конструктивний елемент не зовсім вдалим вирішенням питання щільності прилягання частин ГБЦ. Згодом, між верхньою та нижньою частинами ГБЦ, порушується міцність шару герметика і моторне мастило прямує до форсунок, заливаючи все чорною жижею.

І ці підтікання практично завжди виникають з боку впускного колектора і практично ніколи з боку випускного. Для того, щоб усунути це підтікання, потрібно виконати великий обсяг робіт. Залежно від моделі машини, цей обсяг різний.

Наприклад, в Пежо 2007, 207, Сітроен С3 буде потрібно зробити демонтаж навісного обладнання, інтеркулера і зміщувати двигун, а в Тіпі, Берлінго, де розмір моторного відсіку більше, це не потрібно. Чим менший розмір моторного відсіку на машині, тим складніше виконувати ті чи інші роботи.

Потрібно більше часу, доводиться демонтувати і потім монтувати більше деталей (наприклад на Пежо 2007 треба демонтувати генератор, хоч здавалося б, яке відношення він має до головки блоку циліндрів), що автоматично здорожує процес ремонту автомобіля.

Наші рекомендації.

Так що не дивіться, що машина маленька, вартість робіт може бути навіть більшою, ніж у машини вищого класу. Проводячи роботи, з усунення підтікання, необхідно демонтувати розподільний вал і зняти, так звану в просторіччя «ліжко розподільного валу». Перевірити площини деталей, що сполучаються і, якщо необхідно їх виправити.

У процесі ремонту необхідно замінити певний перелік запчастин, частина з яких буває лише в оригінальному виконанні. Знову ж таки повторюся, не знання техпроцесу може призвести до повторного демонтажу ГБЦ, для усунення вже інших проблем, пов’язаних з не заміненими деталями двигуна.

Під час проведення робіт, описаних вище, логічно замінити ущільнювачі клапанів та перевірити гідрокомпенсатори, щоб не розбирати ГБЦ ще раз.

Приїжджайте до нас, до спеціалізованої Автомайстерні, з технічного обслуговування та ремонту автомобілів Сітроен, Пежо. Ми практикуємо вже понад 25 років.

У процесі проведення ТО автомобіля використовуємо лише високоякісні запчастини та матеріали. Ми тільки за Комплексний підхід до ремонту Вашого авто!

Запис на ТО за телефоном: 050-380-83-16 або пишіть в Viber та Telegram

* -ціни указані в доларах сша, оплата проводиться виключно в національній валюті України, по поточному курсу.
Ваша Затишна Майстерня. Працюємо для Вас!