+38(050)380-83-16 Telegram, Viber automasterskay@gmail.com

До нас, в Автомайстерню, приїхав Клієнт на автомобілі Пежо 301, з проханням діагностувати сторонній звук, що виходить з моторного відсіку. Пробіг авто становив трохи більше 20 000 км. Автомобіль, з двигуном DV6DTED. На такому “дитячому пробігу”, у 1,6HDi зазвичай нічого не ламається.

Добре, дивитимемося.

Автомайстерня. СТО. Послуги.

На момент написання статті (2019 рік), наше СТО, має досвід ремонту та технічного обслуговування автомобілів Пежо, Сітроен, що становить понад 25 років. У нашій Автомайстерні є автомобілі з пробігом як 16 000 км, так і більше 400 000 км, причому останні 300 000 км вони обслуговуються у нас.

Ми, займаємося ремонтом та технічним обслуговуванням автомобілів, Сітроен, Пежо, з Бензиновими та Дизельними двигунами.

Заміна наборів ГРМ та помпи.

Проводимо заміну зчеплення з комп’ютерною адаптацією CПП. Ремонт CПП Механіка, Робот.

Комп’ютерна адаптація. Робимо комп’ютерну діагностику та ремонт електричних компонентів автомобіля.

Ремонтуємо підвіску, ходову, рульову, трансмісію, систему упорскування.

Обслуговуємо гальмівну систему та систему охолодження.

Приїжджайте до нас . Телефон для запису на ремонт та технічне обслуговування: 050-380-83-16, або пишіть у Telegram чи Viber.

Візуальний огляд моторного відсіку не дав жодних підказок, а звук виходив з-під кришок ременя ГРМ. Після демонтажу кришок побачили, що ремінь грм зрушив до блоку циліндрів і треться об металеві частини, що виступають. Подальша експлуатація автомобіля в такому стані категорично заборонена!

Чому? Ремінь ГРМ, через невеликий час, повністю зруйнується, що призведе до капітального ремонту двигуна!

Окрім ременя, нашу увагу привернув металевий пил, яким було покрито все і кришки, і ролики, і ремінь. На фото нижче, ви бачите, металевий пил на деталях грм.

Перша думка була на шків помпи, який при певному зносі може зачіпати за блок циліндрів. Але немає течі антифризу, яка мала бути, та й пробіг всього нічого (менше 25 000 км). Після виставлення фаз і демонтажу ременя грм картина стала прояснюватися. Перевірка насоса системи охолодження не підтвердила припущення. Після демонтажу шківа ременя грм все прояснилося.

На фото вище, Шків ременя грм – збірний вузол, що складається з трьох окремих деталей, скріплених разом. З невідомих причин, одна з деталей, що кріпиться до шестерні, вісьма заклепками, відвалилася і почала обертатися самостійно. При цьому вона терлася за інші деталі двигуна і зношувала ремінь грм. На фото вище видно, що тертя було значним і тривалим, тому метал навіть зменшив свій колір.

На фото нижче, фрагмент блоку циліндрів та хвостовик колінвала. Стрілки вказують на місця, в яких відбувалося руйнування ременя ГРМ і переднього сальника колінвала.

Руйнювання ременя ГРМ призводить до капітального ремонту двигуна.

Течія сальника колінвала викликала підтікання моторного масла з двигуна і могла викликати «перескакування» ременя грм і знову ж таки ремонт двигуна.

На фото нище, новий шків коленвала, в Оригінальному виконанні (9810701080), встановлений нами замість деформованого.

Двигун типу DV6DTED та DV6DTED M, встановлювався та встановлюється на наступних моделях авто: Сітроен C3 Picasso, Berlingo (B9), Elysee, C4, C5, Jumpy, DS3, DS4; Peugeot 207, 208, 308, 3008, 408, 508, Tepee, Partner (B9), Rifter. Як бачите список моделей значний.

На обслуговуванні у нас, в Автомайстерні Сітроен Пежо, таких чимало, як із пробігом 20 000 км, так і під 400 000. Сказати, що це якась болячка не можу, немає такої статистики. Але останнім часом почалися випадки невдалого вибору конвеєрних постачальників. Через це, ті вузли та деталі, які ніколи раніше не виходили «з ладу», тепер стають «притчею во язицех» на всіх форумах… .

В процесі проведення ТО, ми використовуємо документацію заводу-виробника і відкривши її, стосовно даної машини, виявили, що робити щось знав, написавши, що набір ГРМ, змінюється завжди і виключно з новим шківом. Ми встановили новий, Оригінальний шків.

Але, та й але! Чи не змінювати ж через це, всім поголовно, набори ГРМ на пробігу 20 000 км, щоб уникнути розриву ременя та капітального ремонту двигуна?!

Приїжджайте до нас, до спеціалізованої Автомайстерні, з технічного обслуговування та ремонту автомобілів Сітроен, Пежо. Ми практикуємо вже понад 25 років. У процесі проведення технічного обслуговування автомобіля використовуємо тільки високоякісні запчастини та матеріали. Ми тільки за Комплексний підхід до ремонту Вашого авто!
Ваша Затишна Майстерня.