Особливо чутливий двигун.
Є двигуни, конструктив яких, вимагає особливого ставлення до якості запчастин, які встановлюються при ремонті. Зараз йде мова, про двигун, типу TU. Цей двигун є досі дуже розповсюджений. Він простий, та майже не вибагливий. Але рано чи пізно, у кожного такого двигуна стається наступне. «Пробиває» прокладку головки блока циліндрів і двигун треба ремонтувати. Знімати головку та проводити дефектування запчастин.

На фото фрагмент головки блоку циліндрів. Двигун TU3
Потрібні деякі маніпуляції.
Головку блока циліндрів треба перевірити під тиском, зробити шліфування площини, перевірити втулки, клапана та не забути продивитися низ двигуна. З часом, шліфування, потребує вже і площина прилягання блока циліндрів. Потрібно замінити зношені запчастини. Це болти головки блока, прокладку головки блока, прокладки обох колекторів, ущільнювачі стрижнів клапанів і т.п. Зробивши увесь цей комплекс робіт, двигун можна збирати і запускати.
Але, як Дуже часто буває!!!, вже через незначний час, прокладку пробиває знову. І так може повторюватися кожний рік! А це зовсім не заплановані затрати грошей та часу.
І чим більше раз, знімається та ставиться головка, тим більше ймовірності у появленні потреби у заміні нових запчастин або у проведенні додаткових ремонтних робіт. А це знову гроші і не маленькі!

На фото, фрагмент прокладки головки блока. Двигун TU3
Різні виробники.
Знову ж, дуже часто, причиною цього, стає використання запчастин неналежного виробника.Це може бути запчастина, відомої торгової марки, яка ніколи не підводила Вашого механіка, але цього разу, випадок особливий. Так, цей двигун потребує, прокладки головки блока, тільки в Оригінальному виконанні. Але це не означає, що всі інші операції можна не робити.
Треба дуже ретельно перевірити та виправити площини головки блока, гільз та блока циліндрів.
Увага до системи охолодження.
Ще треба дуже уважно віднестися по роботи системи охолодження. Коли демонтована головка блока, можливо гарно очистити унітрішній об’єм блока ціліндрів, щоб уникати перегріву, чого дуже боїться цей двигун. Враховуючи що вік цих двигунів вже підходить до поважного, великого значення, набуває запчастина, на фото нижче.

На фото, деталь системи охолодження. Двигун TU3
ЇЇ краще замінити коли демонтована головка блока, чим міняти на зібраному двигуні. Ця запчастина, з часом, втрачає свої властивості і стає причиною перегріву двигуна.
Затишна Майстерня.
Приїжджайте до нас, до спеціалізованої Автомайстерні, з технічного обслуговування та ремонту автомобілів Сітроен, Пежо.
Ми практикуємо вже понад 25 років. У процесі проведення технічного обслуговування автомобіля використовуємо лише високоякісні запчастини та матеріали.
Приїжджайте на перевірку та налаштування систем вашого авто.
Вартість діагностики від 9 $*.
*-ціни указані в доларах сша, оплата проводиться виключно в національній валюті України, по поточному курсу.
Запис за телефоном: (050)380-83-16,
або в Viber та Telegram.
Працюємо для Вас. Затишна Майстерня.