Система охолодження двигуна EP6.
Як і будь-яка інша, система охолодження складається з багатьох елементів, кожен з яких по-своєму важливий. Прийнято вважати, що найважливішими деталями системи охолодження двигуна і скрині є Помпа, Термостат і Радіатор. Але є не видимі елементи, значення яких у певних випадках переоцінити важко.
До нас, до Автомайстерні, приїхав автомобіль Пежо, з проханням з’ясувати причину регулярного зниження рівня антифризу в розширювальному бачку. Коли на вулиці – зима і дорога постійно то в багнюці, то в снігу, а машина без захисту піддону, важко відразу виявити текту, особливо як що вона незначна.
З історії.
Автомобілі Сітроен, Пежо, з двигунами типу EP6, ранніх років випуску мали прихований дефект помпи, що призводить до періодичного підтікання антифризу. Але з роками цей дефект конструкторами був усунений шляхом заміни насоса системи охолодження.
Також, мало місце, підтікання антифризу між частинами корпусу термостату. Причому це підтікання відбувалося у певному режимі роботи двигуна, було короткочасним. Це викликало складності, з виявлення цієї несправності, під час проведення поверхневої діагностики. Залежно від комплектації автомобіля застосовувалися термостати чотирьох видів. Згодом конструктор вніс зміни і в них те саме, що ми вважаємо вдалими та правильними, хоч і запізнілими.
Основний радіатор ніколи не був проблемним місцем в автомобілях групи PSA.
У нашому випадку, сліди підтікання, антифризу, були помічені на кронштейні нижньої подушки двигуна і на правій півосі. Частина двигуна, звернена до салону автомобіля, скрутна для візуального огляду, т.к. Тут знаходиться впускний колектор, дросельна заслінка з патрубками, електрична проводка та інше.
Використовуючи спеціальне обладнання, ми виявили протікання антифризу з блоку циліндрів, у місці установки помпи та патрубка системи охолодження. Але демонтувати цей патрубок справа не
просте. Він стоїть «у тісній зв’язці» з термостатом, блоком циліндрів та помпою і без демонтажу цих деталей дістатися до нього неможливо.
Конструктор також створив можливість зливу антифризу з мотора через патрубок (на фото вище, лежить під термостатом), що проходить біля шківа коленвала. Цей же патрубок дуже щільно сидить на потрібному нам і не хоче зніматися. Демонтаж та монтаж термостата, на моторі EP6, те ж задоволення нижче середнього. Усі зняли та побачили наступну картину.
На фото вище вигляд патрубка, демонтованого з двигуна. Як видно на фото, торцева частина патрубка зруйнувалася, кільце ущільнювача почало пропускати антифриз. І тільки те, що патрубок був затиснутий з усіх боків, іншими деталями не давало антифризу повністю витекти з двигуна, що призвело б до перегріву двигуна та дорогого ремонту. Але на цьому історія не закінчилася.
Частини зруйнованого патрубка впали всередину блоку циліндрів, що викликало додаткові труднощі щодо їх вилучення.
Ця поломка могла статися з кількох причин. Одна з них, банальна і зовсім не рідкісна, застосування неякісної рідини системи охолодження!
У гонитві за дешевизною автовласники купують неякісні рідини, що продаються не порядними продавцями. В результаті пластик втрачає еластичність, стає крихким і ламається при невеликому навантаженні або перепаді температури.
Ми, в Автомайстерні, використовуємо технічні рідини та олії Тільки перевіреного конвеєрного постачальника групи PSA, концерну Total. У цій машині ми використовували антифриз класу G12+.
Іншою причиною поломки патрубка могли бути роботи, пов’язані з демонтажем деталей системи охолодження.
Це в першу чергу термостат і помпи. Роботи з їхньої заміни вимагають, щоб її проводили кваліфіковані майстри, що спеціалізуються на обслуговуванні автомобілів Сітроен, Пежо.
Ми є Спеціалізованою Автомайстерні( СТО), з ремонту та технічного обслуговування автомобілів Сітроен, Пежо. Наш стаж роботи складає понад 25 років. Приїжджайте до нас в Автомайстерню на діагностику систем Вашого авто. Вартість Діагностики від 8 $*.
Термостат і патрубок, про який мова йде, з роками «прихоплюються» один до одного і незручний рух або надмірно сильне зусилля може викликати тріщину в пластиці, яку виявлять не відразу. До того ж ця тріщина в патрубку, перший крок до перегріву двигуна та дорогого ремонту. Так що досвід та кваліфікація майстра, який проводить ремонт Вашого авто Дуже важлива! Навіть здавалося б у процесі заміни, здавалося б простецькій деталі – патрубка.
Ми замінили деталь на нову, Оригінальну. Які деталі ми встановлюємо як нові?
У нашій практиці технічного обслуговування автомобілів Сітроен, Пежо ми керуємося правилом, що найкращі деталі – Оригінальні деталі. Тому намагаємося встановлювати їх або деталі фірм, конвеєрних постачальників групи PSA.
У цьому випадку було встановлено новий оригінальний патрубок. На ринку запчастин, почали з’являтися термостати, та патрубки системи охолодження двигуна EP6, за дуже низькими цінами невідомих виробників.
Ми їх ставити не рекомендуємо.
Чому? Відповідь проста. Несправність системи охолодження – це загроза роботи двигуна та машини в цілому!
Для прикладу, ремонт двигуна EP6 може обійтися в 2500 $!
Поміркуйте, невже Вам нікуди їх витратити, крім як на ремонт двигуна.
Ваша Затишна Майстерня.