+38(050)380-83-16 Telegram, Viber automasterskay@gmail.com

Знос ременя ГРМ-Капіталка Двигуна

До нас, до Автомайстерні Сітроен-Пежо, звернувся автовласник, з проханням з’ясувати, причину відображення, на дисплеї авто, інформації, про низький тиск мастила у двигуні.
Судити про те, як довго автомобіль працював у такому режимі, складно. А про стан мотора, після роботи без відповідної кількості олії, без демонтажу та дефектації неможливо!
Модель автомобіля, в даному випадку, не така важлива, як важливий тип двигуна, встановлений на автомобілі.
І героєм нашого сьогоднішнього оповідання стає, трициліндровий двигун, типу EB2. Він встановлюється на автомобілі, Сітроєн Єлісей, С3, Пежо 208, 2008, 301.
На даному етапі життя, діагностику автомобілів Сітроен, Пежо ми починаємо з підключення діагностичного приладу (Lexia, PeugeotPlanet, DiagBox).

Діагностика виявила безліч помилок, однією з яких була P15A… . Згідно з розшифровкою помилок, ця вказувала на руйнування ременя ГРМ.

Для тих хто не знайомий з конструкцією даного мотора скажу, ремінь і ролики ГРМ постійно працюють в моторному мастилі!
Вірити у це хотілося, т.к. автомобіль пробіг менше 90 000 км!
Візуальний огляд ременя ГРМ не приніс жодних результатів.

Нічого не залишалося, як почати розбирати двигун. Деталь за деталлю, опускаючись все глибше та глибше.
Скажімо, Клієнт просив усунути причину мінімальними витратами.
Злив моторного масла, та його подальше «проціджування» через фільтр практично нічого не дало. Не були виявлені будь-які фрагменти ременя чи ще чогось.
Тільки після демонтажу масляного піддону відкрилася наступна картина (на фото нижче)


На фото сітка (яку Ви не бачите!), Через яку масляний насос подає моторне мастило, в блок циліндрів і головку блоку. Дивлячись на фото вище, складається враження, що на фото немає різкості, насправді сітка забита фрагментами зруйнованого ременя ГРМ.
Після видалення фрагментів ременя та очищення приймальної сітки зовнішній вигляд став як на фото нижче



Тепер уже видно і саму сітку і навіть її «комірки». Але згідно з технічним процесом, для усунення наслідків необхідно було демонтувати кілька різних деталей, для перевірки наявності в них фрагментів ременя ГРМ. І цей процес дуже тривалий.

Дотримуючись технології ремонту,заводу-виробника авто,, необхідно було замінити набір ГРМ та кілька дорогих деталей двигуна. На жаль, автовласник своєї згоди нам не дав.

Ми замінили олію та масляний фільтр, запустили двигун, підключили діагностику та переконавшись, що на даний момент двигун працює прийнятно, передали машину Клієнту. Як завжди, у таких випадках звучать питання: «А як довго я зможу проїхати?» “А на скільки вистачить?”. Думаю, що про це можна тільки гадати.



Для нас, такий підхід до ремонту не прийнятний, ми називаємо його «імітацією ремонту», та з гарантією на ремонт під назвою «до кута!»… .
На фото вище, ви можете бачити найдрібніші частинки матеріалу, з якого був зроблений ремінь ГРМ. У процесі роботи двигуна частинки верхнього шару ременя відокремлювалися від основи і поступово накопичувалися в масляному піддоні, «забиваючи» приймальну сітку насоса.
Зовнішній вигляд ременя, встановленого на двигун EB2, нас відразу здивував. Він був не як звичайний, гладкий, суцільний ремінь, а шорсткий, я сказав би гумово-тканинний, з глибокими западинами і виступами. Думаю, вся причина саме у цьому.



Напевно, задум був наступним, за рахунок шорсткості ременя забезпечити більш щільне прилягання ременя до роликів, щоб шар моторного масла не зміщував ремінь убік. Цього досягти вдалося, а передбачити знос і відділення частинок верхнього шару ременя – ні.
У документації заводу-виробника вказується причина події, як помилка постачальника ременя ГРМ. Ми знаємо цей світовий бренд і можемо сказати таке. За нашу 25-ти річну практику ремонту та технічного обслуговування автомобілів Сітроен Пежо, цей виробник нічого подібного не мав. Ми завжди використовували ремені саме цього бренду та продовжуємо це робити і зараз. Жодних претензій до якості не було ніколи!
Після того, що сталося, виробник ременів вніс відповідні зміни і вищеописаного вже не відбувається. Але заспокоюватись не варто.

Ми регулярно зустрічаємо проблемні ремені на машинах і рекомендуємо замінити, не чекаючи раптової «смерті» двигуна. За останні півроку нами виявлено понад десяток таких ременів і всі вони були замінені на ремені нового виконання.
Приїжджайте до нас, до спеціалізованої Автомайстерні, з технічного обслуговування та ремонту автомобілів Сітроен, Пежо. Ми практикуємо вже понад 25 років. У процесі проведення ТО автомобіля використовуємо лише високоякісні запчастини та матеріали. Ми тільки за Комплексний підхід до ремонту Вашого авто!

Запис за телефоном: (050)380-83-16, або пишіть в Viber та Telegram.
Ваша Затишна Майстерня.