На фото фрагмент двигуна EP6, якому, в цьому році, виконується 17 років від народження.
Він випускається досі, хоча і модифікований, але це нічого не міняє. Обслуговуванням автомобілів, з двигунами EP6, ми почали займатися 17 років тому, коли стали власниками декількох нових авто з салону. Спочатку, як і у всіх інших, все було добре. Приблизно з 50 тис.км пробігу, почали з’являтися несподівані прояви в роботі двигуна.
Він точав все гучніше працювати, особливо з ранку. Можна було заглушити двигун та завезти знову і звуки ставали вже інші. Звук двигуна, інколи нагадував роботу дизельного автомобілю, або навіть якогось трактора. І поступово, почав знижуватися, рівень моторної оливи. Це було дещо несподіване…
Що треба з цим робити?
Здавалося б Банальне питання… Відповідь: Долий мастило! А виявилося що дуже складне запитання, і всі ці 17-ть років воно на часі!

На фото вище, один із результатів, коли цим питанням нехтують. Що тут зображене?
Це зображення фрагментів розподільчих валів головки блока циліндрів. Без цих валів, двигун, працювати не зможе.
Ніяк!
На фото, валів, могло бути три, але третьому валу повезло більше і він «вижив» у пекельних умовах роботи. Ці розподільчі вали пошкоджені настільки, що використовувати їх не можна. Їх треба замінити.
Але, двигун, типу EP6, сучасний, розробка дуже відомої марки… Тому він(розподільчий вал), на відміну від старих розподільчих валів, не чавунний, а з тонкої труби(майже водопроводної).
І варіант, купити бувший у вживані вал, зовсім не варіант, а лотерея. Повезе – не повезе. Вже чимало таких історій наслухались. Вал купили, встановили, а завезти двигуна не можуть… Поки не купили новий, Оригінальний, далеко не дешевий, розподільчий вал.
А тут Бінго, треба купувати два нових вали! І це ще не все.

На фото вище, ще група запчастин, які постраждали разом з валами. Їх всіх, теж, треба замінити на нові. Але це вже складніше. Ці запчастини, в залежності від властивостей, поділяються на групи та класи, що ускладнює простоту підбору та купівлі. Це вже потрібна технічна документація завода – виробника автомобіля, звідки приймати рішення про використання того чи іншого класу.
Далі робити замовлення, на центральний склад STELLANTIS, у Франції. А це місяць, а то і довше по часу…

У результаті місячних очікувань доставки запчастин, оплати не маленьких рахунків за роботи та запчастини, отримаємо двигун, з декількома новими запчастинами. М-да.
Всього цього, можна було уникнути, якщо, Банально діставати щуп моторної оливи, дивитися на рівень і якщо потрібно, то доливати!
І все!!!
І повірте, про цю Банальність, ще досі, не здогадується велика кількість автовласників автомобілів з двигуном EP6. Дивно те, що пройшло 17-ть років, а це залишається фактом.
Це фото, з історії двомісячної давнини. І вже після неї, звонять, звонять і звонять з проблемами по цьому двигуну.
Аксіома, для всіх власників авто з двигуном EP6.
Прийшов до авта, відкрив капот, достав щуп, перевірив рівень оливи, якщо половина рівня чи нижче то долив до максімума!
Закрив кришку заливну, вставив на місце щуп, закрив капот, завів двигун, прогрів двигун поки стрілка не опустилась нижче 1000 обертів, і тільки після цього поїхав по справах.
В дорогу за місто, завжди май, мінімум літр моторної оливи, а то і два.
Почув зранку незвичний звук двигуна – заглуши, відкрий капот, перевір рівень оливи.
Все Банально просто!
Простіше, чим викласти пару тисяч доларів з гаманця.
І це ще не все. Описаний вище випадок, далеко не самий сумний.

На фото вище, більш сумний випадок. Це, коли двигун, пішов розкладатися по частинах. В першу чергу, «пішли на вихід», алюмінієві частини двигуна.
Сталося руйнування двигуна всередині. Це призведе до заміни двигуна повністю…
А що, перевірити рівень оливи було складно???
Приїжджайте до нас, до спеціалізованої Автомайстерні, з технічного обслуговування та ремонту автомобілів Сітроен, Пежо.
Ми практикуємо вже понад 25 років.
У процесі проведення технічного обслуговування автомобіля використовуємо лише високоякісні запчастини та матеріали.
Приїжджайте на перевірку та налаштування систем вашого авто. Вартість діагностики від 9$*.
*-ціни указані в доларах сша, оплата проводиться виключно в національній валюті України, по поточному курсу.
Запис за телефоном:
(050)380-83-16, або в Viber та Telegram.
Працюємо для Вас.
Затишна Майстерня.