На сучасних моделях автомобілів групи PSA встановлюються 3-циліндрові бензинові двигуни тип EB2. Вони встановлюється на автомобілях Сітроен C-Elysee, C3, Пежо 208, 2008, 301.
Ми, у спеціалізованій Автомайстерні, з ремонту та технічного обслуговування автомобілів Сітроен, Пежо, обслуговуємо ці авто постійно та помітили одну особливість.
До нас часто приїжджають автомобілі, на яких додатково встановлене газове обладнання. І про те, як воно встановлене, хотілося б розповісти.
Особливості установки газового обладнання двигуна EB2.
На фото нижче впускний колектор двигуна EB2, в який проводиться «врізання» форсунок, що подають газ всередину двигуна.
Завод-виробник автомобілів подбав про своїх покупців і створив спеціальні місця для встановлення газових форсунок. Ці місця розташовані на звороті впускного колектора, одне з них виділено на фото коло червоного кольору.
Практично у кожного авто, з неправильно врізаним газом зустрічаються такі неполадки в роботі двигуна: надлишкове надходження повітря в двигун, що не фіксуються в корпусі колектора штуцера газових патрубків, часткове руйнування впускного колектора і попадання деталей газового обладнання в головку блоку і клапана, що веде до них. виходу з ладу.
Створені заводом-виробником спеціальні місця на впускному колекторі дозволяють уникнути всього перерахованого вище.
За рахунок чого? Товщина пластику, куди зазвичай врізано газовий штуцер, становить приблизно 1,5мм, а в спеціально передбаченому місці 10мм. Як Ви самі розумієте, «врізати» і закріпити штуцер газового обладнання надійніше та міцніше можна в 10мм ділянці, а не у півтора міліметровій!
На фото нижче фрагмент впускного колектора двигуна EB2. Різними кольорами показані місця неправильної та правильної (заводу-виробника) установки (врізання) штуцера газового обладнання.
Найчастіше, автовласники, які приїжджають до нас, просять продіагностувати проблеми роботи двох систем живлення (бензинової та газової), які нерідко не вживаються разом. Не завжди зробити це просто.
У нашій, більш ніж 25-ти річній практиці, з технічного обслуговування та ремонту автомобілів Сітроен, Пежо, дуже часто зустрічаються автомобілі, із встановленою газовою апаратурою, яка є причиною підтікання охолоджувальної рідини, а як наслідок заповітря головки блоку циліндрів та перегрів мотора…
Якщо автовласник не стежить за рівнем охолоджуючої рідини і своєчасно її не доливає, це може стати причиною перегріву деталей двигуна. Чим менший об’єм двигуна та кількість охолоджуючої рідини в ньому, тим швидше він перегріється.
Підтікання охолоджуючої рідини (антифризу) відбувається в місцях з’єднань патрубків, трійників на редукторі. Найчастіше місця підтікань не видно, без додаткового демонтажу деталей двигуна та автовласнику складно контролювати їх самостійно.
Встановлення газового редуктора.
На автомобілях, з двигунами EB2, рекомендуємо встановлювати газовий редуктор з боку КПП, в безпосередній близькості від радіатора. Не рідко редуктор встановлюють у безпосередній близькості від генератора, а патрубки проводять над помпою. Це, по-перше, заважає проведенню всіх робіт з навісним обладнанням та двигуном, а по-друге, згодом патрубки починають провисати, торкатися помпи та перетиратися про неї, як на фото нижче.
Наші рекомендації автовласникам:
1) Шановні автовласники не женіться за Дешевизною у питанні встановлення газового обладнання. Як Ви могли прочитати вище, на Вашому двигуні (типу EB2) є спеціальні місця для правильної «врізання» газового обладнання і Ви вже знаєте, де вони розташовані.
2) Не чиніться де-небудь. Правильне встановлення газового обладнання – гарантія Вашої особистої безпеки та безпеки вашого авто! Пам’ятайте, що в цьому насамперед зацікавлені Ви! Як бачите, не правильне встановлення «газу», може призвести до незапланованого ремонту двигуна за 1000$.
3) Тільки комплексний підхід, у питанні технічного обслуговування автомобіля, дасть максимально позитивний результат. Напівзаходи ні до чого не приведуть і в той же час викличуть у Вас розчарування в придбаному автомобілі та якнайшвидше бажання його продати.
Приїжджайте до нас, до спеціалізованої Автомайстерні, з технічного обслуговування та ремонту автомобілів Сітроен, Пежо. Ми практикуємо вже понад 25 років. У процесі проведення ТО автомобіля використовуємо лише високоякісні запчастини та матеріали. Ми тільки за Комплексний підхід до ремонту Вашого авто!
Ваша Затишна Майстерня.