Чинимось там, де … Дешевше! Частина друга. Не остання!
Черговий приклад заголовку даного матеріалу. К нам, в Затишну Майстерню, завітав клієнт, на автомобілі Сітроен С4 (В7), який дуже часто міняє опори передніх амортизаторів. Часто це кожного року, по два рази!
Цього разу візуальний ефект був приголомшуючий. Шток амортизатора вийшов уверх, намагаючись доторкнутись до вітрового стекла. Це дуже рідкий випадок. На деяких моделях інших виробників, такий випадок, не закінчився так просто. Підвівшись догори, шток амортизатора вигібає капот, а це самі розумієте, зовсім інший ремонт і зовсім інші гроші!
Демонтаж стойки
Демонтаж передньої стойки дав можливість зробити ці фото (верхне та нижне). На цих фото ми бачимо фрагменти запчастин які в сукупності складають передню стойку(амортизатор+ пружина +верхня збірка). Всі запчастини цілі, ну практично всі, крім «подушки», яку розірвав шток амортизатора.
Що ж трапилось?
Розповідь Клієнта
Із розповіді клієнта, він робив заміну запчастин одного амортизатора в одному місці, а другого в другому! І яким було наше здивування, коли ми розібрали дві стойки і побачили одне й те саме. Дві СТО, які проводили ремонти, не були обізнані на ремонті автомобілей Сітроен та Пежо.
Тому ми, 25 років, займаємося ремонтом та технічним обслуговуванням Виключно автомобілів групи PSA, Citroen, Peugeot.
Крім того, їх не збентежило те, що на стойках відсутні необхідні запчастини! Не дивлячись на це, стойки були зібрані і машина віддана клієнту. Не пройшло і пів року, як вирвало одну стійку( при правильному встановлені стойка могла відпрацювати десять років!). Теж саме чекало і на другу.
На фото нижче, в руці майстра, запчастина відсутня в кожній стойці. Для того, щоб її замінити, треба демонтувати стойку, повністю розібрати її по запчастинах, встановити запчастину, зібрати стойку, змонтувати все на автомобіль. І так два рази!
Причини
А просто, хтось чогось не знав, хтось чогось не помітив, і т.п. Незнання та «халатне» відношення до ремонту, ось причина того, що клієнт, платив за ремонт чотири рази( ремонтуючи ці стойки кожні пів року!).
Майстерня
Ще. Нова деталь, яку ми встановили, ніколи не потребує заміни!
Клієнт звернувся не до тої Майстерні та не до тих майстрів(чинимось там де Зараз та Дешевше!). Але довгий та дорогий шлях, привів його до нас.
Все було виправлено, встановлені нові Оригінальні запчастини і авто передано клієнту. З цією проблемою, ми його, побачимо дуже не скоро…
Статистика
Ми достатньо часто, стикаємося з ситуацією, коли навіть демонтувати, а потім правильно встановити амортизатор можуть далеко не на кожному СТО! Хоч ця робота не є дуже складною. Це спостерігається навіть у авто, які «пригнані» з за кордону. Але свої нюанси є в кожної моделі авто, і їх потрібно знати. А коли ремонтуєш ВСІ авто підряд, то це НЕМОЖЛИВО!
Тому ми 25 років і займаємося ремонтом та технічним обслуговуванням Виключно автомобілів групи PSA, Citroen, Peugeot.
Приїжджайте на перевірку та налаштування параметрів систем вашого авто. Вартість перевірки від 8$*.
Запис за телефоном: (050)380-83-16, або в Viber та Telegram.
*-ціни указані в доларах сша, оплата проводиться виключно в національній валюті України, по поточному курсу.
Працюємо для Вас. Затишна Майстерня.