Датчик тиску мастила АСПП(АКПП).
АСПП тип AL4. Розташування датчика таке, що він, схильний до впливу, атмосферних явищ. З часом, зовнішній вид дротів датчика, має дуже поганий стан. Зовнішній стан, багатьох мало турбує, тому про інше.
Руйнування зовнішнього шару провода, призводить до замикання дротів, що призводить до появи помилок, які впливають на роботу АСПП (АКПП). В результаті чого машина перестає їхати, не розуміє що робити, втрачає потужність тощо. І ці помилки можуть з’являтися хаотично.
Демонтаж датчика, не такий вже простий процес. На фото нижче, проводка датчика тиску мастила, у подвійній ізоляції.
Зовнішньо вид дуже гарний. Подивимось на стан дротів, що під зовнішнім обплетенням.
Сюрприз! Стан ізоляції дротів жахливий.! Ви бачите зовні гарний стан, а всередині – проблеми. Все обплетення пошкоджене. Це і є причиною появи помилок по скрині і впливає на те, як їде ваше авто.
Що робити?
Варіанти є різні, але правільніший це встановлення нового датчика, в як наймога гарнішому виконанні.
Що це означає?
Є фірми виробники, які є конвеєрними постачальниками заводів Сітроєн, Пежо, а є маловідомі, але дешеві. Наша рекомендація, не купувати дешеве, бо воно гарним не буває!
Яку помилку висвічує діагностика?
Помилка датчика, яку може фіксувати діагностика, це P1167. На фото нижче, новий датчик тиску, який ми встановили на авто.
Про нас.
Приїжджайте до нас, до спеціалізованої Автомайстерні,
з технічного обслуговування та ремонту автомобілів Сітроен, Пежо.
Ми практикуємо вже понад 25 років.
У процесі проведення технічного обслуговування автомобіля використовуємо лише високоякісні запчастини та матеріали.
Приїжджайте на перевірку та налаштування систем вашого авто.
Вартість діагностики від 8$*.
*-ціни указані в доларах сша, оплата проводиться виключно в національній валюті України, по поточному курсу.
Запис за телефоном:
(050)380-83-16,
або в Viber та Telegram.
Працюємо для Вас. Затишна Майстерня.