Регулярне технічне обслуговування автомобіля.
Двигун 1.6HDi, тип DV, об’єм 1,6 літра. Тип палива: ДП.
Є автолюбителі, які бажають заощадити гроші на проведенні ТО, намагаються міняти самі фільтри. Ми це розуміємо.
Банальна, начебто операція, заміна паливного фільтра, а дивіться до чого вона може привести….
На сучасних моделях Сітроен C2, С3, С4, Берлінго, а також на Пежо 207, 2007, 307, 308, 3008, Партнер Типі, Rifter, встановлюються паливні фільтри зі змінним фільтруючим елементом. Тобто, під час проведення заміни фільтра верхній корпус з датчиками демонтується, змінний елемент утилізується, встановлюється новий, монтується корпус і все.
Але! Конструктивно, крізь весь вузол (корпус та змінний елемент) проходить пластикова деталь, яка є датчиком та кільцем ущільнювача одночасно.

Верхнє та нижнє кільце ущільнювача не дає паливному насосу, під час роботи двигуна, засмоктувати повітря.у паливну систему. Але монтуючи новий змінний елемент, неможливо проконтролювати абсолютну співвісність пластикової деталі та нового фільтра. І відбувається таке.
Деталь на фото, входячи в новий фільтр з «напругою» тріскається, навіть не ламається, а просто тріскається і цього достатньо, щоб двигун авто не запустився!
Несправність цієї деталі можна навіть не помітити, аж до спроби запустити мотор. Двигун запуститься, виробить залишки палива в системі та затихне. Подальші спроби завести призведуть до наступного. Дизельне паливо, що витікає з фільтра, почне заливати все під машиною, доки це не буде виявлено.
Без заміни повністю корпусу паливного фільтра машина вже нікуди не поїде!
Орієнтовна вартість роботи із заміни паливного фільтра становить 8$*. Вартість корпусу паливного фільтра складає 80 $! Усього лише 10-ти кратна різниця!!!
А щоби посилити сприйняття, можна додати нюансів. А якщо заміна фільтрів робиться, наприклад, на дачі, за багато кілометрів від найближчого сервісу з необхідною запчастиною… Додам ще, в холодну пору року, весь пластик стане більш крихким і для його деформації буде потрібно ще менше зусилля. Тим більше, подивіться якась тонка деталь у місці поломки (не більше 1,5мм). Поміркуйте, про це, перед самостійною заміною фільтра….
Наші рекомендації:
– проводити регулярне технічне обслуговування різних систем Вашого авто на спеціалізованій СТО;
– при проведенні ТО використовувати запчастини та матеріали, рекомендовані заводом – виробником Вашого автомобіля чи максимально високої якості. Особливо коли це стосується паливної системи дизельного двигуна. Повірте, вони доступні за ціною;
– дотримуватися регламенту заміни паливного, повітряного, масляного фільтрів, особливо при експлуатації авто в міському циклі (до 10 000км!).
Якщо поломки уникнути не вдалося, то потрібно придбати новий фільтр в зборі.
У своїй, більш ніж 25-річній практиці технічного обслуговування автомобілів Сітроен Пежо ми багато разів зустрічалися з не якісними запчастинами і фільтрами в тому числі, а також з непорядністю тих, що продають ці запчастини.
Ви, як автовласник, насамперед зацікавлені як запчастина, а потім уже в її ціні. І подобається вам це чи ні, але це так. Сподівається на порядність тих, хто продає дешеве і неякісне, не доводиться! Вам часто кажуть, «Навіщо платити більше?» і ви слухаєтесь.
А, найчастіше дешевий масляний фільтр приводив до Капітельного ремонту двигуна. Дешевий повітряний фільтр, це той самий ремонт двигуна. А не якісні гальмівні колодки до смертельних випадків! Не займайтеся самостійним ремонтом автомобіля. Це може бути набагато дорожче, ніж провести технічне обслуговування на нашій СТО.
Ми проводимо ТО з використанням якісних запчастин та матеріалів, рекомендованих заводом-виробником Вашого авто. Заміна одного паливного фільтра обійдеться вам від 8$*, а все ТО дешевше, ніж купівля одного корпусу паливного фільтра.
Приїжджайте на регулярне ТО Вашого авто до нас. Запис за телефоном: (050)380-83-16, або в Viber та Telegram
email: automasterskay@gmail.com
Працюємо для Вас. Затишна Майстерня
*-ціни указані в доларах сша, оплата проводиться виключно в національній валюті України, по поточному курсу.