Одним із елементів паливної системи автомобіля з дизельним двигуном є паливна форсунка. У процесі багатогодинної роботи форсунок, як і в будь-якому іншому механічному вузлі автомобіля, може статися поломка або збій в роботі.
Ця ситуація може характеризуватись появою сторонніх звуків (на працюючому двигуні), підтікань на верхній частині двигуна та під машиною, шаром сажі, на деталях під капотом, запахом палива в салоні.
Наша рекомендація. При прояві перерахованих вище симптомів, максимально швидко, звернутися на спеціалізовану СТО, щоб уникнути дорогого ремонту. Запис за телефоном: (050) 380-83-16, або у Viber та Telegram.
Історія із життя.
До нас звернувся клієнт, з проханням, продіагностувати автомобіль (Сітроен Берлінго 1,6HDi, двигун DV6TED4), щодо наявності сторонніх звуків у підкапотному просторі. Після відкриття капота, став чітко чутний характерний тактний звук… Запаху в салоні та підтікань під машиною не було. При візуальному огляді, було виявлено, виділення продуктів згоряння дизельного палива з-під форсунок. Після попадання на клапанну кришку ця суміш охолоджувалась і застигала у вигляді чорної смоли. Із запуском двигуна все повторювалося знову.

При інструментальній діагностиці, було виявлено, ослаблення кріпильних елементів форсунок. У процесі роботи двигуна форсунки зазнають постійної вібрації, і ця ситуація після п’яти років експлуатації автомобіля може вважатися досить звичайною.
Наша рекомендація.
Треба періодично, раз на 5 років, робити регламентну заміну набору прокладок під форсунками. Дизельні свічки розжарення теж потребують регулярної заміни.
Багато хто з нас навіть до лікарів не ходять, поки щось не заболить, а тут, їздити, робити щось регламентне форсункам….
Продовжимо розповідь. В даному випадку, треба віддати належне Власнику автомобіля за виявлену пильність. Для його автомобіля все закінчилося лише проведенням не дорогого форсунок ТО. Але так буває далеко не завжди!

У нашій 25-річній практиці обслуговування автомобілів Сітроен та Пежо були різні випадки. Ось кілька найбільш вражаючих за сумою ремонту, якого можливо було уникнути!
Випадки з нашої практики.
Водій авто продовжив експлуатувати авто, не звертаючи уваги на нові звуки, що з’явилися під капота. І сталося наступне, дизельне паливо, що витікає, просочилося на блок циліндрів, потрапило на ремінь ГРМ і ролики. В один з моментів роботи двигуна, відбулося зміщення ременя ГРМ на зубцях шестерні, пролунав удар і двигун заглух. Подальше дефектування та розбирання двигуна показало, зламаний распредвал і бугеля, погнуті клапани і т.д. Цей ремонт обійшовся господареві авто на тиждень простою і 2000 $, а діагностика коштувала б у 100 разів дешевше!
Другий випадок. В результаті «коксування» продуктами згоряння шахти форсунки, при роботах по демонтажу форсунки, була відламана частина головки блоку циліндрів, що зробило подальшу експлуатацію автомобіля неможливою! Потрібна була заміна дорогих замовних запчастин. Машина три тижні простояла в очікуванні постачання деталей. Ремонт обійшовся в більш ніж 1000 $, і повторимося що діагностика обійшлася б у 20 разів дешевше!
Повертаючись до нашої пригоди, з Сітроен Берлінго, було зроблено наступне: замінено ущільнювачі та прокладки форсунок.

Витрачений на ремонт час, у даному випадку, вимірювався кількома годинами. Сума за замінені запчастини склала всього 100 $. Справний автомобіль поїхав і продовжив тішити свого господаря.
Але так буває далеко не завжди. Коли ситуація запущена, ремонт стає в рази дорожчим і на тижні довшим! Так, наприклад, демонтаж форсунок може зайняти не один день, не два і не три!

Самолікування, може завдати шкоди, Вашому авто!
При незнанні технічних особливостей, можна, своїми діями, навіть зламати форсунку, що призведе до демонтажу головки блоку циліндрів, що зробить ремонт дуже дорогим! Крім форсунки, далеко не завжди легко витягти мідні шайби з шахти. Надмірне зусилля при демонтажі форсунки викликає демонтаж гільзи і часткове руйнування головки блоку циліндрів і т.д.
Регулярне Технічне Обслуговування та Діагностика – єдиний шлях до гарантовано Безпечного та Економного використання Вашого автомобіля!
Зважаючи на те, що Клієнт відразу після діагностики, не залишаючи СТО, погодився з нашими доводами та прийняв рішення про проведення ремонту, ми провели Діагностику паливної системи безкоштовно!
Процес вилучення та встановлення форсунок вимагає спеціальних інструментів, знання технології процесу (які деталі вимагають обов’язкової заміни) та багато технічних нюансів.

Ми знаємо, де в ремонті авта можна піти на компроміс, а де необхідний комплексний принциповий підхід до ремонту. Багаторічний практичний досвід обслуговування автомобілів Сітроен та Пежо дає можливість проводити якісне ТО без суттєвих капіталовкладень та гарантує безпечну експлуатацію Вашого транспортного засобу.
Чекаємо на Вас, у нас. Початкова діагностика від 6 $* . Запис за телефоном: (050) 380-83-16, або у Viber та Telegram.
*-ціни указані в доларах сша, оплата проводиться виключно в національній валюті України, по поточному курсу.
Ваша Затишна майстерня.